התכנית היקומית מאחורי הסיפור שלנו עם איראן

אנחנו שש אלוהויות,

הוחלט כי ימסרו הדברים פעם נוספת למרות שאתם מכירים אותם. כל הסמוי יהפוך לגלוי, כולל מה שהמנהיגים שלכם אינם מוכנים לעשות.  נמסור אנו לכם על מנת תפיצו את הדברים ותהיו קורעים את המסכה מעל כל מה ומי שמחפה על פעולות שנעשות מאחורי גבכם כאילו אתם עורף האויב.

הפולמוס הופך יותר ויותר ציבורי, לגבי האם נכון לכם להתערב במתקפה כנגד זו המאיימת להשמיד חלקי עולם, ולא רק אתכם.  זוממת היא לזרות חול בעיני העולם בעוד חלקים מנשקה מצויים במקום אחד וניתנים לאיתור, לדיווח ולמעקב, בעוד חלקים אחרים נעים בלילות ממקום אחד לאחר, ומצויים תחת הסוואה מן הסוג המתוחכם ביותר, ואתם לא יודעים על מיקומם.

 אלא- שהתכנית לא אמורה לקרום עור וגידים כמתקפה אלא הרבה יותר מאוחר ובנסיבות שלא נחשוף כרגע, אלא אם כן יחליט זה העומד בראש ממשלתכם, כי חרדותיו הפרטיות וחוסר יכולתו לקבל מודיעין מדויק לגבי הצד שכנגד, יכריעו את הבחירה.

 המהלך שהוא מנהל ביומיים האחרונים, מצוי הרבה מעבר למה שאתם יודעים וחושבים: ההחלטה קרובה מתמיד לכך שיילחץ ההדק והכפתור ישלח לפעולה אשר אינה ראויה בתקופה זו.

 אנו התרענו על כך יותר מפעם, והפעם נעשה את מה שאנשים בקרבת ראש הממשלה מפחדים לעשות: להדליף. הם מפחדים לצאת לעיתונות הגם כי לבם מתכווץ בקרבם הם מפחדים משני טעמים. הם מפחדים להיות אלו שידליפו על המגעים המתקדמים ועל שעת האפס שמתקרבת מדקה לדקה.

 הם גם מפחדים להיות שומרי הסוד מפאת התוצאות הרות הגורל שפעולה כזו תניב. ולכן עליכם להתייצב כאיש אחד יחד עם הנשיא שלכם, אשר יודע את האמת אך מחויב לסודיות,  ואין לו דרך אחרת אלא לשבור שתיקה באמצעים העומדים לרשותו…והוא מעורה בפרטים.

 מה שיודע הנשיא שלכם הוא כי הדגל כבר הונף וכי שניים אלו העומדים בראש התכנית הביטחוניות שלכם ,החליטו להתעלם מכל מילת אזהרה או תכנית, והחליטו כי איזור העיוורון שלהם קרי: חסרונו של מידע מדויק ומספק הוא עילה כי ההוראה תצא לפועל.

 עליכם לעשות ככל יכולתכם להעביר את המידע ולפרסם אותו בימים הקרובים לשלוח לתפוצה רחבה, לעורר קבוצות אנשים ולפנות לראש הממשלה בכבודו ובעצמו ולומר לו כי אתם יודעים כי הדבר קרוב מתמיד ומסוכן מתמיד.

 כל מה שהעברנו לכם על הפוטנציאל הנעלה של כדור הארץ (נפל דבר)  יוכל להתממש ולהתקיים, בהינתן שאתם תצעקו ותבחרו להיות שותפים למהלכים שיקבעו את גורלכם.  אתם יודעים בתוככם כי אין זה הזמן להכריע, כי טרם הגיע כדור הארץ למצב או לישורת, שממנה כל פעולה שתנקטו תזכה לרמת שיתוף פעולה גבוהה ,של הרמוניה יקומית, שתומכת בתכנית החדשה.

 טרם הגעתם לשם ולכן עליכם להתעורר ולהעביר את הדברים אחרת תהיו אתם שותפים בלבכם בגופכם ובפיכם להחלטה שהיא הרת גורל. הזמן אוזל ועליכם לפעול.

 ומה מאחורי הקלעים: מדוע טרם הגיע הזמן? איך נדע כשיגיע? מהי התכנית היקומית שאננו ערים לה, למרות שכולנו משתתפים בה?

 נחשוף את אשר מתרחש מאחורי הקלעים על מנת לא תנהגו בפזיזות בטרם עת.

לכל עם ואומה יש הסכמות קרמתיות נשמתיות, שמשרתות את כלל הפלנטה. לדוגמא איראן: קמה בה ממשלה דתית חסודה, המבקשת להצעיד את אזרחיה אחורה לעבר ממסד דתי של ציווים ואיסורים, כיסוי פנים ורעלות, פרשנות השואבת חוקיותה מן העבר…

תפקידה הגלובאלי של איראן, לערבל כמו צנטרפוגה סביבה את הישן ואת החדש, את המעורפל ואת הבהיר, את האפשרי והלא אפשרי, את הרוצה והמסרב, הניתן והאסור וכדומה.

 זו מדינה שמתקיימים בה פרדוכסים רבים בכל הקשור לחיי בני האדם: במסגרת האפשרי והלא אפשרי בתחומי דת, מוסר ושלטון ובאופן בו הם תופשים כל מי שנמצא מחוץ למדינתם. בליל של קולות כמו מגדל של בבל.

 זו מעצמה אשר בעבר השתלטה על חלקי עולם ולקח לה זמן עד אשר הפכה את הרודנות ויצרה מהפך דתי פלורליסטי ריבוני ועצמאי:  הסיפורים הקדומים הנם בעלי משמעות. הרצון להשמיד את היהודים הוא הרצון להשמיד את חירותה של הרוח ואת ידיעת עליונותה על פני החומר. את זאת סיכלתם באותה תקופה. (מגילת אסתר- ליאורה).

 בהמשך היתה זו מעצמה אשר כבשה חלקים מסביבותיה, השליטה דת, ולא אפשרה לרעיונות ולמהפכות דתיות להתפתח וללבלב (שלטון מדי בפרס ובסביבותיה- ליאורה) עד אשר קם ועלה מלך פרסי אחד אשר הפך את הקערה על פיה. הוא ראה בחשיבותה של מהפכה דתית, וראה אפשרות של עבודת האל בכל מקום על פי רצונו של האדם, כלומר זיהה את חירות הרוח כנעלה על פני כל בחירת חומר. (הצהרת כורש ותפקידו כמקדם שיבת ציון במסורת היהודית- ליאורה).

 למהפך הזה מחכה העולם. כאשר איראן תגיע למצב, בו כף המאזניים תכריע לטובת חירות הרוח- אז יגיע זמנכם לפעול ולייצב את העולם על פני איזון מחודש. איך תדעו שכך קרה בתוככי התודעה האיראנית?

אתם תדעו מה קורה אצלכם, אתם תדעו כי כדי שכף מאזניים זו תתאזן והשיויון יהיה אחיד תצטרכו לזכור שאתם עם שבחר לשאת בקודים האנרגטיים שלו את הבחירה בחירות הרוח  ולכן כעת עליכם לבחור להביע את חירותכם הרוחנית.

לכן אנו מעודדים אתכם להשמיע את קולכם. אל לכם לשער תוצאות או להכריע על פי שפלות הרוח האומרת: "מי אנו כי מנהיגינו יאזינו לנו?" "מי אנו כי נכריע בסוגיות ביטחוניות?"

 עליכם לצעוד על פי דרך האמונה הפנימית שאננה קשורה בדבר  פיזי. עליכם לצעוד על פני הידיעה היקומית, שחוברת לידיעה האנושית כי אמונה- היא זו שתזיז הרים וכי אין דבר העומד בפני יכולות הרוח.

 מה שמתבקש מכם משני צידי המיטווה, אצלכם ובאיראן, הוא כי האזרחים יניפו את חירותה של הרוח מעל לכל דבר אחר. עד שלא תעשו זאת אתם נמצאים בסכנה ושותפים לה. אל לכם לכעוס על המנהיגים שלכם אלא לחצות דרכם, לעשות את שניתן כדי לעורר.

 היקום לא סופר את מספר האנשים שיצא לרחוב אלא את מספר הלבבות המתעוררים אל הידיעה כי הגיעה זמן חירות. שיוויון, הובלה עצמית ועם שאומר את דברו ומנהיגים שמקשיבים. לכן אנו חושפים בפניכם את דברי ימי העולם כפי שנכתבים עכשיו יחד אתכם.

 לכך התפללתם ואת זאת ביקשתם: שהדברים יעברו משליטה חיצונית אל פנימית, שלא יהיו רודנים ומנגד עושי דברם. מאחורי הבחירה הקולקטיבית הזו מתקיימת אחריות אליה אתם נקראים כעת. כאשר יגיע כדור הארץ אל השוויון שלו אז תדע הרוח את חירותה ומשם והלאה יכולים הדברים להתגלגל אחרת. אולם אל לכם להניח כי מנהיגכם יודעים טוב מכם שוויון מהו.

אתם שואלים אותי מה לעשות:  לכל אחד כרגע יש תפקיד משל עצמו. חלק מתקשרים ומעבירים מידע,  חלק מפיצים אותו  וחלק יוזמים פעולה.

 הנכון לעשות הוא להמשיך והפיץ את הדברים בכל דרך אפשרית, לא רק כדי שלבבות יתעוררו ,אלא מפני שבמהלך הדרך, המידע יגיע לעיניים וללבבות של מי שיש להם תפקיד של יוזמה. נשמות מזהות את תפקידן.
 אנחנו זקוקים לאחדות ושיתוף הפעולה הזה, שבו כל אחד מאיתנו עושה את חלקו. לב מתעורר הוא לב שמזהה את המציאות כמשתנה, קורא אותה נכון ולא מתכחש למה שמתעורר בו ושקורא לו לפעולה.

 לכן המשיכו להעביר ולעורר ולהחזיק גבוה את האמונה.

ליאורה

 

שבת שלום ותודה
ליאורה