נפל דבר: בין 2012 ל-2016

נמסר ב27 ביולי 2012

אין יום מתאים מזה לספר לכם את אשר נמסור. נפל דבר : כדור הארץ שינה עוד מזוויותיו כך שכל אשר אירע- נחתם ונסגר. כל אשר הוסכם כי יפתח- סגר עידן שלם של קרמה פלנטרית, אשר התנהלה במשותף איתכם במהלך אלפי שנים.

שבע פעימות כדור נוהלו על פני עידן אחד שמסתיים לו היום. מחצות לילה הוזרמה אליכם אנרגיה אחרת לחלוטין, אשר טופטפה בשבועות האחרונים, והמשמעות האלקטרו מגנטית אומרת כי נפתח לו עידן אחר, המזמן נשמות אל פריצה גדולה.  כל מי אשר עובד עם הרוח, מקשיב לה ומבין אותה בליבו, כל הללו הן נשמות שתפרוצנה קדימה ותמשוכנה את התודעה אל שינויים מרחיקי לכת.

 מה מיוחד ב27- ביולי 2012, יום פתיחת האולימפיאדה?

אולימפיאדה היא ההתלכדות הפלנטרית למצב של התעלות, כששיא שובר שיא, משיש צורך לשבור בכל פעם את הדרגה הקודמת ולהתעלות, להתפשט ולהתרחב, ולהגיע לשיאים חדשים. כשהרוח מאיצה את צעדיה כך גם החומר משתף פעולה עימה.

החום, והטמפרטורה שעולה ומלהיטה את מדינתכם, יוצרים כמו כור היתוך, שמאפשר לכם להיות צרופים אלו באלו. כך התודעה יודעת את חלקיה ומזהה את אלו שמגיעות מעבר למסך ויכולה ליצור את אותה רוח אינסופית אשר מובילה היא, ולא בראשונה, את הפלנטה כולה אל שינויים ביתר האצה.

כל מה שעשיתם באופן מצומצם עד עכשיו, יתרחב יסתעף ויפרוץ. כל מה שחוויתם, העבודה הרגשית ששקדתם עליה במהלך שנים, תכונות, אפיונים, מערכות יחסים, כל אלו יסתובבו להם עם הזמן, והעשייה החדשה תשתנה באופן משמעותי. אתם תהיו בין הראשונים לזהות את הסממנים החוצניים, אשר ימשיכו להופיע מהיקום ואתם תהיו אנשי הקשר שיחזקו את הידיעה, כי לא מדובר בהזיה.

תפקיד כולכם משתנה ומתרחב.

מבקשים בני האדם להבין משמעותו של תאריך שנמסר על ידי מיסטיקנים לגבי 21.12.12

זהו לא רק היום הקצר ביותר בשנה, ולא רק ליקוי החמה אלא יום הפותח פתח לעידן קרמתי חדש בעבור כלל הנשמות המפעמות על פני כדור הארץ.

עידנים אינן נקבעים רק במידת הרטט שהנשמות הפועלות בהם מכילות, הם שייכים גם להסכמות גלקטיות, במקומות בהם הקרמה המוכרת לכם ככבידה אינה פועלת בשל מצב החומר האחר המצוי ביקום.

 בעת התקרבות כדור הארץ אל כוכבים חדשים, אתם חוצים עם הפלנטה שלכם את הדרך ממצג אחד לאחר, ביחס למרכז הגלקסיה. כשאתם עושים כך עם תודעתכם המפותחת חלים עליכם אט אט חוקים קרמתיים חדשים, המאפינים חלקי יקום אחרים.

הדבר דומה לאדם המפליג ממקום אחד לאחר, ועליו להתרגל למזג אויר אחר השורר שם. תוך כדי ההפלגה יכול האדם לחוש איך מזג האויר משתנה והוא אץ רץ להחליף את בגדיו בהתאם לשינויים.

נשמות פועלות במסגרת תודעה אחת. כשנעה התודעה היא נעה על פי ההסכמה הקולקטיבית, עם כל החלקים האינדיוידואליים המרכיבים אותה. מסכים כדור הארץ להתעלות, מסכימה הגלקסיה להתרחבות, מסכימה התודעה הקולקטיבית להתמרה ולשינויים.

מה פירוש חלים עליכם חוקים קרמתיים חדשים?

 בין 2013-2015 אתם תהיו בשנתיים של מעבר. מתמקמת ומתייצבת התכנה החדשה שעוטפת אתכם בשנים האחרונות. היא משלימה את מהליכיה וממקמת את רעיונותיה …

כעת ניתן לה משנה תוקף, משחלים עליכם חוקים קרמתיים חדשים המאפשרים לכם לסגור את העידן הקרמתי הקודם וכאילו אתם פותחים בתוככם דלת חדשה החושפת בפניכם אוצרות חדשים, ביניהם אתם יכולים לבחור.

 אתם יודעים בתוככם כי האוצר הנכון ינצנץ ויקרא לכם, והפעם, פיתחתם לכם יכולת הנהגה פנימית וידיעה כי לא כל הנוצץ זהב הוא. (רמז לנהייתינו בעבר אחר מלכים ומלכויות- ליאורה).

אתם תזהו את האוצר שלכם, אשר לא תמיד מורכב הוא מן החומר, אלא מתרבות הנשמה שסוללת לעצמה דרך חדשה, בשם הצעידה החדשה אל כוכבים אחרים.

בשנים אלו גם הפלנטה שלכם מקבלת תודעות חדשות: יוולדו כאן ילדים שתודעתם אינה פרי ההתפתחות הארצית, כפי שאתם מכירים, ואתם תראו זאת במיגוון תופעות חדשות, חלקן אל -חושיות.

בשנתיים אלו המדע יגלה את החלקיק האלוהי; כשכך יקרה אתם תוכלו לגלות תרופה למחלת הסרטן. תגלו מאיץ חמרים שסותר את ההתפרצות וההתפצלות התאית שמאפינים את מחלת הסרטן.

אתם תגלו כוח שיכול לווסת את התנועה הזו כדי למצוא איחוד גרעיני מחודש, שיתגבר על הפיצול התאי הנוכחי. כפי שמסרנו בעבר, כל מה שיש בו תא גרעיני פיזיקאלי או אנושי עובר כעת למצב של הגדרה עצמית. כשיסתיים תהליך זה (מהר יחסית בשל האצת החומר) הגדרת התאים תהייה חדשה והדבר יעצור את הפיצול שמתרחש בעת המחלה.

עם גילויו של החלקיק האלוהי תתפתח הטכניקה בשילוב תודעות חוקרות ממדינתכם ועם חוקרים אחרים.

אך אליה וקוץ בה: התפתחות תודעתית מאומצת זו תביא לכך, שבשנתיים הקרובות יתפתחו בעולם כוחות שינסו להשתמש בהאצת החומר, ובפתיחות החדשה לחלקי יקום אחרים ,בדרך שאננה הולמת את השלום העולמי, ואת האחדות אליה אתם צועדים.

 אנו מוסרים לכם כי מדינה המוכרת לכם כאיראן תחדל להתקיים לאחר 2016 במודל הנוכחי שלה, כיוון שלאחר סדרת צעדים, אשר תגרה את העולם לכלל פעולה קיצונית יהיה צורך לבחור אם התודעה בוחרת בשלום ובהתפתחות או שמא היא רוצה לחזור על פעימות קודמות בהן הכדור קרס.

מדינה זו תשנה אופי והוויה באופן דרסטי, מה שיקל עליכם מאוד את ההתפתחות אך קחו בחשבון כי במהלך שנתיים אלו יקרו אירועים שיקטבו את העולם לשני כיוונים שונים  ובסיכומו של תהליך בשנת 2016 המאזן יהיה לטובתכם.

ערכתם את הבחירה. לכן חשוב להתעורר במשנה מרץ, לעורר עוד ועוד אנשים שיסייעו למשוך את העגלה הזו ולתמוך בפעולות אשר יגיע זמנן, ועד עכשיו ביקשנו כי תתנגדו להן.

הזמנים יבשילו מאוחר יותר ויהיה צורך לנקוט עמדה ופעולה, ותודעתכם תזהה את הרמז והנצנוץ, ותבינו כי לכם כל ברירה אלא להגן על מה שיצרתם, ועל רצונכם ליצור לכם את גן העדן שלכם.

 מבחינה כלכלית: כלכלת העולם אכן קורסת, אך לא במובן בו העשיר הופך לעני או כל העולם הופך חסר בית, חסר פרוטה או חסר יכולת לכלכל את עצמו. קורסים מבנים תאגידים, בנקים יקרסו. אלו הם תהליכים שירפרפו קלות על פני מדינתכם. כלכלתכם תישרט קלות מן המהפכים הגלובאליים ואתם תתייצבו על פני דרך שבחדשים הראשונים תראה כאילו אין היא מיטיבה עם האזרחים, אולם כאשר השינויים הכלכליים יסתנכרנו עם שינויים חברתיים ופוליטיים, אתם תגלו את הדרך למאזן מחודש אשר "יציל" את מדינתכם מריסוק כלכלי.

 בעוד שאר העולם יכה על חטא ויבנה מחדש מוסדות ברי קיימא ואמינים ,שניתן לבטוח בהם, אתם תוכלו להושיט יד בעצה טובה, בעבור כך כי כלכלתכם תשמר את יכולתכם להישאר מעוגנים באמונתכם בחוסנכם.

לא תתרסקו כלכלית מכיוון שהרוח שלומדת את מהליכיה דרככם, לומדת את החירות המתחדשת והמתרחבת, ויודעת כי הסכמת התודעה להוביל מהלכים מתרחבת בארצכם בשל קרמה אוניברסאלית אשר היתה ידועה מראש.

 אצלכם תפישות כלכליות ישתנו ויאפשרו מהלכים יותר קולקטיביים וגלובליים. אתם תובילו את שינוי ראיית הפרט כחלק מהשלם בהיבט של רוח וחומר. תודעתכם למדה להכיל פרדוכסים וניגודים ולהישאר יציבה.

 2013 סוללת את הדרך מכיוון שכאשר אתם תפתחו במפתחות הקרמתיים החדשים שלכם את הדלתות אותן אתם מגלים אט אט, אתם תגלו כי מה שעשתה נשמה בעבר לא בהכרח ישרת אתכם.

אלו מכם שתודעתם תרהיב עוז לרחף, להתקשר ולחבור אל היקום, אלו שיבינו כי מה שמוסר לכם השכל שלכם הוא חלקי בלבד ביחס לחילופי האנרגיה בינכם לבין היקום, אלו יפרצו קדימה בדרכים רבות. מחלוקות רגשיות יוכלו להיפתר והיכולת לראות דברים חדשים תתחזק.

חלק יתחזקו את החומר- מה שפחד הניא או הניע בעבר – לפתע תרגישו שאתם מסוגלים לעשות אחרת. חלק מכם יצרו מערכות יחסים חדשות שיושתתו על ערכים ועל כוונות שלא ידעתם קודם וכך הלאה..

2013 עידן קרמתי שהנשמות מגיעות אליו כל אחת על פי דרכה. המהלך הזה ימשך עד 2016 ולאחר שנה זו השיח משתנה לחלוטין.

השיח וההתייחסות האנושיים לכל מה שנראה לכם מיסטי, מוזר, לא אפשרי והזוי…יחס זה משתנה מפני שאתם כבר רואים במו עינכם המשתנות כיצד כדור הארץ יוצר קשרים מדעיים וטרנס גלקטיים חדשים, וכל מה שאתם רואים במסגרת מדע בדיוני …אננו דמיון בעלמא…