תודעתם של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז-מבט מטאפיזי

הפעם אני מביאה את חוות דעתם של חברי הקוסמיים בנושא חברתי- פסיכולוגי מוכר ורווח- ילדים בעלי קשיי קשב וריכוז. שימו לב כיצד התהליכים שמתוארים פהובמהלך השנה האחרונה הולמים את הממצאים המדעיים (פרס נובל!) על התפשטות מואצת של היקום והחיפוש אחר סוג האנרגיה שמאפשר זאת. מישהו מכיר חוקרים, פיזיקאים, רופאים וכו'  שמוכנים להיפגש עם עמיתים קוסמיים?   כתבו לי!

שלום רב,

"ילדים אלו באים עם צרכים מאוד שונים, בכל הקשור לקריאת המציאות סביבם. תנועת המחשבה שלהם מורכבת מחלקיקי חומר אנרגטי הרבה יותר מהירים מתנועת חלקיקי המחשבה המוכרת לכם.

ילדים אלו מתקשים להתאזן מבחינת תנועת המציאות סביבם, עיניהם תרות כל העת מימין לשמאל, סף הרגישות שלהם נמוך, מה שמקשה עליהם להיות יציבים רגשית. יש להם נטייה להתפרצויות תסכול וכעס, וכאשר הם מצויים במצב שבו האמון שלהם בעצמם מצוי בסימן שאלה, חלקם עלול להתכנס פנימה ולהפוך מלנכוליים או דיכאוניים וחלקם יפגינו את ההפך- כאילו התופעה תחמיר.

 ילדים בעלי "הפרעת קשב וריכוז" הם ילדים שבאים להתמודד עם הפער בין תנועת המחשבה המהירה ביחס לתנועת הרגש. נשמות אלו שייכות לקבוצה שבאמצעותה משתנים הקטבים של כדה"א. מגנטיקה צריכה גירוי אלקטרו -מגנטי כדי לשנות. הקטבים אינם יכולים לנוע מבלי שגירוי כלשהו יניע אותם לכיוונים אחרים.
כאשר גלי מחשבה אצל ילדים אלו פועלים באופן אחר מבחינת חלקיקים והמטען החשמלי שלהם, הם יוצרים הקשרים אלקטרומגנטיים מסוג אחר ברחבי סביבתם, מה שמכה גלים עד קצוות כדה"א.
 אתם יודעים כיצד מתפשט גל, מכירים מהו תדר. גל מתפשט במרחב עד שפוגש עצמים שגורמים לשבירתו ואז הוא משנה את דרך התפשטותו. תודעות אמיצות אלו מגיעות לכאן כדי לסייע לכם לשנות את הקטבים.
 תנועה מגנטית מהירה יותר מסייעת לכם לעבור מהפרדיגמה הכבדה שאפיינה אתכם עד כה, לבין התנועה הקלילה והמהירה יותר שכבר קיימת בכם.
 מאחר שנשמות אלו פועלות במקצבים אחרים, כביכול "לא נורמטיביים", הן זקוקות לחוסן פנימי, מחנכים ויועצים- תמכו בהם!
אנו מתנגדים למתן רטלין, ישנן השפעות כימיות ואורגניות לחומר זה שמשפיע לאורך זמן על מבנה התא. בתקופות שבהן החומר נע לאט יותר השפעת הרטלין על תא גוף פיזי הייתה איטית יותר. היום, כשתנועת החומר מואצת, והמירווחים גדלים והולכים הם הופכים את החומר למשפיע יותר מכיוון שהוא אינו פוגש מוצק אלא אתר: רווח.
 דעו: כל חומר כימי שאתם נוטלים בימים אלו- ככל שאתם מפותחים יותר רוחנית, המירווחים בתוככם גדלים והחומר חודר דרכם ומשפיע יותר מאשר בעבר. זאת עליכם לדעת. מאחר שילדים אלו פועלים במקצבים מהירים יותר והרטט שלהם אחר, ומאחר שתודעתם זקוקה לפעילות זו כדי לעשות עבודתם, הרטלין הוא סוג של סם הפנוטי בעבורם שמשכך ומרדד את הפעולות ואת התפקידים שהם באו למלא. מטשטש את הוויתם.
 חלק מהנוטלים רטלין מעידים שהדבר עוזר להם להתמקד בביצוע מטלות. הדבר נכון למשך זמן מסוים אולם כאשר יצטברו שאריות החומר בדפנות התא עלולות להיות לו השפעות מזיקות לאורך זמן, לאור אותם תהליכים שתיארנו.
 המפותחים שבינכם יבינו כי הדרך היחידה לטפל היא באמצעות התייחסות רצינית אל הצורך של ילדים אלו בתנועה, וכדי לאפשר להם לעשות עבודתם ולסייע להם עליכם ללמד אותם ליצור תנועה שבה הם יכולים לשלוט בתוכם.
 הדבר נעשה כשתלמדו אותם לנשום נכון. למדו אותם לשבת ישיבה מדודה מספר דקות בכל יום, עד רבע שעה. למדו אתם נשימות מעגליות, מיקוד תודעה, להתבונן על הצרכים שלהם ממרחק. בדרך זו ילדים אלו ילמדו אט אט שפה של קשב פנימי, של שליטה במרחב שבו התנועה מהירה. אט יעבור התהליך מן הפנים אל החוץ ותוכר הקלה ושינוי באופן בו יפעלו במציאות הגשמית.
 הצטרפו לעמדה שהשלם דואג לכל חלקיו, לכן שנו תפישתכם כלפי ילדים אלו הנתפשים לעיתים קרובות כ"מפריעים". אמנם אין אתם יכולים כרגע להסביר להם מי הם ומה הם עושים אך יכולים לעבוד איתם על אמון פנימי ולסייע להם לראות את הייחוד שבהם.