שוב האדם מגיע לירח- נוב' -דצ' 2020

"שמש וירח מעל לפלנטה שלכם, משנים זווית התבוננו מפני שירחים בסביבה הגלקטית שלכם שינו התייחסויות. מכאן יוצא שהירח שלכם, שאתם רואים, יודע להשפיע עליכם תנודה אנרגטית מסוימת, שמתורגמת לעניינים גיאולוגיים ופסיכולוגיים יוצר התייחסות חדשה ביחס אליכם.

במקביל, מפת התפשטות וירוס הקורונה ברחבי העולם, מבטאה את התגובה וההתייחסות  של כל מדינה מתוך התפקיד המטאפיזי שלה בגלובוס.

מדינות אדומות- הן בעלות תהודה ותנודה אנרגטית אחרת ממדינות ירוקות ולא בכדי.

הווירוס מחולל תנודה תודעתית דיפרצניאלית ברחבי מדינות העולם, כדי להקרין היבטים שונים של נושאים, שהעולם שלכם מתעסק בהם בתקופה זו של קריסה פרדיגמטית.

במדינה שלכם, ממחצית ספטמבר, כפי שמסרנו בעבר, מחוללי ההתכנסות הוויראלית נכנסו לפעולה אך דברים ישתנו עוד באופן דרמטי כי אתם תתפנו לחולל מהפכות של ממש בתוככם.

המדינה שלכם בנובמבר-דצמבר 2020, מתהפכת, כאילו מישהו הפך את האדמה והחליט שזו שנת שמיטה, שברו את כלים ולא משחקים; הופכים את האדמה כדי לרענן אותה ולאפשר לכל מה שעדיין סגור וקבור שיצא ויזחל החוצה מתחת לאבנים ולשורשי הצמחים.

גם יצורים שאוהבים את המחשכים ואת הטחב שמתחת לפני האדמה, מוצאים עצמם יוצאים וכל זה ייחשף. תהיה תנועה ערה מאוד ותחושת ההתפרקות תתגבר. בתוך כל זאת, תושבי מדינת ישראל מתעוררים תודעתית, אל הצורך ללכד שורות מעבר למחאה המונית או לצורך לסייע לאחרים.

משהו ברמת הקריאה הפנימית, תחושה של התרגשות ממשהו לא נודע, גדול מכם, תשוקה לעשות מעשה. זו קריאה פנימית להתלכדות חדשה חוצת- מגזרים.

התלכדות נושאי האור בארצכם מאוד משמעותית בעיקר מסוף אוקטובר, שהוא חודש מעבר. בנובמבר-דצמבר 2020 כל מי שסבור שהוא עובד עם האור, עם היקום, התודעה, האלוהות, כל מי שחש שיש לו חיבור לתודעה גבוהה מזו האנושית מוזמן להתגייס.

בא נובמבר, יושבים עובדי האור ועובדים עם הירח שמשנה התייחסות, ומקרינים כלפיו אנרגיה סגולה בכל יום חמש דקות, רצוי בבוקר. מדיטציית בוקר קצרה, שבה עובדי אור שממוקמים בארץ של קודש, מקרינים מתוכם אנרגיה סגולה (של עם הסגולה) ומדמיינים איך ירח שלם ומלא, קולט את האור הזה ומטמיעו לתוכו.

כעם, אתם הראשונים שמסוגלים לדמיין ולהנגיש את מושג התעלות התודעה. אמנם אתם יודעים שאתם מצויים באינטראקציה אנרגטית עם היקום, אבל אף פעם לא הייתם במצב שבו אתם כבר טעונים אנרגטית מספיק כדי לתמוך בגרם שמיים ובפעולתו הקוסמית. זו ציון חדשה, זו ירושלים השלימה שנכונה לכולם.

צברתם מסה קריטית אנרגטית סגולה ויציבה, שכרגע נקראת לשתף פעולה, כדי לייצב את העולם שלכם מחדש, אלא שהפעם זה עובד הפוך: לא רק מכילים ומטמיעים אתם את ההקרנה של היקום אליכם, אתם יכולים כעת לתמוך בגרמי יקום באופן הזה! האמינו בזה!

בשל דחיסות החומר וצפיפותו לקח זמן להגיע לשלב ההבשלה וההתרווחות הפנימית, מה שמאפשר לחלק מכם ליצור כדור של מסה אנרגטית סגולה, צפופה וחסונה. אנא מכם!  שתפו פעולה והקרינו כלפי הירח שבדמיונכם- חמש דקות של אנרגיה כזאת מתחילת נובמבר.

למה הירח זקוק למסת אור סגולה מברואים פיזיים?  מה, אין ליקום מספיק בשבילו? יש ויש! אבל לא! יש צורך באנרגיה שמופקת מברואים בעלי תודעה שעשתה התעלות. במהלך אלפי שנים זכיתם: בורכתם, השפיעו עליכם רוב טוב, התמודדתם, גדלתם והתפתחתם. כרגע אתם מגיעים למצב של עולם במעבר, אנו קראנו לו 'תודעה מרחפת'.

אתם יוצרים שוויון ערך ביחסכם עם הסביבה האנרגטית שלכם- אינכם רק תלמידים עוד, אינכם רק מובלים על ידי רועה אחר, אלא מתוככם יוצאת הנהגה קולקטיבית.

לכן, זמן להתלכד. לא משנה היכן אתם נמצאים, התחילו לעבוד תודעתית ובשיתוף פעולה מתוך כך שאתם מבינים שהתרומה האנרגטית שלכם היא רבת ערך. אתם והיקום, יודעים לעשות עכשיו חילופי אנרגיה הרבה יותר עוצמתיים מאי פעם.

אתם מצטרפים לעובדי אור ברחבי העולם, אך מה שנוצר אצלכם הוא ראש חנית. ציון חדשה ממנה מופקת תורה שאינה קשורה למצוות מוחשיות.  אלה הזמנים: כל ההבנות החדשות שקשורות ליחסי אלוהים והאנושי משתנים, מושגי אל ואלה, כל הרעיונות שמשקפים תנועת התעלות של האנושי לתוך הטרנסצנדנטלי תופסים את התאוצה החזקה ביותר אצלכם".

 

צפו בראיון עימי בנוגע לתקופה זו- 

שתי סדנאות עכשויות שאני מציעה- "האלה שבתוכי"- מיועדת לנשים שמעונינות להכיר את התודעה החדשה והקשר שלה לנשיות

"זום וגמרנו- סדנה ח"פ ללימוד תקשור"- כי אתם חלק מהתודעה היקומית כמו כולנו.

לעבור ל- קורסים וסדנאות