חמישה סוגי ישויות מציף את הפלנטה

שלום רב,

אם אתם קוראים באתרי, ומוצאים את התכנים שלי מעניינים, אני מזמינה אתכם להצטרף לקהילה/קבוצה החדשה של "הפסיכולוגיה של הנשמה", דרך הפייסבוק. תמצאו שם אותי, לעיתים הרבה יותר תכופות, עם תקשורים, תרגולים ושיח קבוצתי. תוכלו לשתף ולשוחח או רק לקרוא ולהתרשם.

"נפתחים השמיים. זרם של ישויות חוץ מציף את הפלנטה והסכמתכם נתונה.

רצף הישויות מורכב מחמישה סוגים, חלקם לובש צורה במציאות הפיסית. הטיפוס הראשון הן ישויות שמגיעות בתדירות גבוהה כעת לפלנטה מבעבר, והן אלו שמגיעות בשנתכם . בין אם בחלום או בעירות מסוימת ואתם לא תזכרו זאת.

אלו הן ישויות חוקרות המגיעות עם כלי מדידה עדינים, ובודקות בעיקר את עצמת התדר ביחס לצפיפות החומר הפיסי. הן אינן מתערבות לא בביולוגיה ולא בהיבטי הרוח. תפקידן הוא כשל לבורנט (איש מעבדה).

כאשר יש לכם זיכרון מעומעם או תחושת עייפות ולאות, תחושה של ערפול או טשטוש למרות שישנתם כל הלילה ללא יקיצות, סביר להניח כי החומר עייף כי הוא נמדד ונסרק, ושאריות התחושה נותרות בחוויה הפיסית.

טיפוס שני של ישויות- אלו שמרימות את המעטה ומאפשרות לכם לחוות את האבולוציה התודעתית כלומר מאפשרות לכם "לרחרח" ולחוש תחושה של "סמוך לאינטואיציה". זו לא ממש ידיעה אינטואיטיבית מובחנת בעלת תוכן, אלא תחושה מעומעמת, כמו התרוממות רוח למשל או התרגשות מפני הבאות, ללא סיבה המעוגנת בעתיד הידוע והצפוי.

בעיקר שימו לב לתחושת ה"כמעט ידיעה". ה"סמוך לאינטואיציה" הוא שלב ביניים בין מצבי תודעה משתנים (מקביל ל"סמוך למודע"  הפרוידיאני שמצוי בין מאגר המודע ללא מודע). יש רובד תחושה שאינו אינטואיציה שלמה. האינטואיציה יודעת דברים, הסמוך לאינטואיציה היא תחושה שיש  רובד מציאות קרוב מאוד ומתקרב…אך גם אם אתם מחדדים את כל חושיכם היא עדיין נותרת עלומה… סמויה משהו…מתקרבת אך לא מובחנת דיה.

אלו הן ישויות מרימות מעטה: הן משתמשות ביכולות שלהן כדי לאט לאט להרים את המסך האנרגטי שעד כה חצץ ביעילות רבה בין החוויה החושית שמתווכת לכם מציאות פיסית, לבין המציאות האחרת בה אתם עדיין לא מוכנים להכיר בשלמותה. אתם עושים את דרככם להכרה הזו והתחושה שתיארנו של "סמוך לאינטואיציה" היא נדבך חשוב בדרך זו.

טיפוס שלישי של ישויות: תפקידן לכווץ או להרחיב רטטים שבמהלך אלפי שנים לא השתנו הרבה ושמרו את הפרדיגמה העולמית שלכם במקומה. והיה זה חשוב מאוד! דמיינו אוהל ענק של אירועים והיכנסו פנימה כדי לראות את העמודים שמחזיקים את האוהל יציב במקומו. חשבו על כל רשת העמודים שנגזרים מהמוט המרכזי ותומכים ביציבות כל חלקי האוהל הענק הזה. לולא הם אוהל העולם שלכם היה קורס. לכן חשוב היה לשמר את תנועת הרטט המסורתית. ישויות מכווצות ומרחיבות היו פחות נחוצות לכם עד לא מזמן שכן קצב ההתפתחות שלכם, יחד עם הסיוע שתמיד קיבלתם מאיתנו עשה את העבודה.

כעת התנועה היא כה מהירה ויש לשמור גם על הדינאמיות החדשה וגם לשמור שהעולם לא יקרוס כתוצאה מכך שהחומר לא יוכל להכיל תנועה כה מהירה ועצמתית ויגיב בהתפרקות. ישויות אלו שומרות על מתח כיווץ והרחבה, שהם נכונים לכם, כי הן יוצרות וויסות אופטימלי בין תנועה ויציבות במציאות שמשתנה במהירות.

טיפוס רביעי של ישויות הולך על קצות האצבעות כמו לא נוגע בכם כלל: אלו הן ישויות שנדמות כמרחפות מעל פני הקרקע עם גלימה בעלת כיסוי ראש, ישויות שאמנותן היא לא לגעת בחומר. הן מפיצות אור אולטרה סגולי. אתם נחשפים להעשרה אדירה של אור אולטרה סגולי בפלנטה על מנת שכל גלי האור יוכלו לעבור וויסות מחודש: התארכות או התקצרות לפי מפתח חדש.

התדר האולטרה סגולי מאפשר זאת כיוון שהוא נע מעל לתדר הסגול, שממילא עסוק באיסוף וקישור תדרי הצבע האחרים ויצירת הרמוניה ביניהם. האולטרה סגולי מופץ על ידי ישויות שיודעות בדיוק היכן לפסוע אך אין הן נוגעות ישירות בחומר.

טיפוס חמישי הן ישויות ריפוי. אין הן מגיעות לטובת כל הפלנטה באופן קולקטיבי. ישויות ריפוי הן פרי חזון והסכמה של נשמות שעוסקות בריפוי ומוזמנות לפעול בדרך כלל בעת שינה או מדיטציה עמוקה כשהמוח מצוי בגלים מסוימים. לעיתים הן חודרות לחלומות ויוצרות גל ויברציה שנע מתוך כוונה מסוימת והגוף מושפע מכך.

ישויות ריפוי מגיעות למטרה ספציפית על פי הסכמה ובעצם מתווכות את יכולת הריפוי של היקום בחומר שהיא כמובן מיידית. ללא התיווך שלהן הפיסי לא יוכל להתמודד עם האנרגיה היקומית ועם מינון האור הנדרש, לכן ישויות אלו יודעות לעסוק בתיווך. הן יודעות לאסוף את שנדרש מן היקום ואז פורשות את עצמן כמו רשת עדינה על פני החלקים הפיסיים הנכונים ועוסקות בריפוי.

כמובן שבעת הזו כולכם מוזמנים לפרוץ את חומות ההסכמות הקרמתיות הקודמות שלכם, ואתם רשאים לזמן אותן לבוא ולעשות עבודה בגופכם לפי הצורך. הדבר דורש מדיטציה עמוקה כשאתם יושבים על ידיכם פשוטות קדימה ומתמקדים בחלק הגוף שזקוק לריפוי או בתסמין שמפריע לבריאותכם.

 חוק ברזל הוא שכדי לזמן ישויות ריפוי עליכם להגיע למצב שבו אתם אוהבים את הקושי, את המחלה את התסמין ואתם רואים בו חלק אינטגרלי מתוך השלם שהוא אתם.

אין אתם מחצינים או מחריגים את הקושי באמצעות רגש של טינה או כעס, חידלון או אפילו חוסר אונים, אלו לא יעשו את העבודה וירחיקו את הישויות.  ישויות אור אלו נמשכות ומגיבות לרטט אהבת השלם לעצמו. אם אתם תפעילו רגש שלילי כלפי החלק החולה או הגורם לו הישויות לא יוכלו לעשות את עבודתן. הן מהדקות באמצעות שלמות ואחדות פנימית. הן נעות מתוך הידיעה כי אין "שונה משונה" ו"דומה לדומה" אלא יש אחד שהוא אחד. לא יהיה ריפוי ללא שהנשמה אומרת "מיציתי" או "הפקתי תועלת מן הקושי" ,וניתן היום בעת שינוי לקדם את התהליך".