חודש פברואר- שינוי והשתנות

9.2.11 

אני יהוה.

זה הזמן ואלו הם הזמנים הנכונים להעביר מסר אשר אתם יכולים באמצעים העומדים לרשותכם, ברשתות החברתיות ששלכם, במאגר הידידים, החברים והמתעניינים שלכם להפיץ אותו.

קחו בחשבון שחודש פברואר הוא חודש שמסמל את תחילתה של תקופה מסוימת במסגרת שנה זו, זוהי שנה שהגדרתי אותה בעבר כשנת מעבר.

חודש זה פותח את שליש השנה המשמעותי ביותר, כאשר הדברים הם מואצים מאד וכאילו רעיונות, תוכניות ומיזמים נולדים או עוברים דרך הריון, דרך מנהרה, כמו מעבר הפרפר דרך הגולם, כך מדובר על שלושת החודשים הקרובים, החל מהשבוע הנוכחי.

לא יהיה זה קל ליזום או להוציא דברים מן הכוח אל הפועל, כולכם עוברים שינויים כעת, בדרך אל אותה הובלה פנימית, בדרך אל אותה מנהיגות ואלוהות. אתם תרגישו חילופים פנימיים, רצונותיכם עשויים להשתנות, הקריירה שלכם יכולה לבקש להשתנות, בני הזוג שלכם עלולים לבקש להתחלף, הרצונות הרחבים ביותר שלכם והאופן שבו אתם רואים את חייכם, כל אלו חלקכם יחוו- כי יש צורך לשנות, לשנות ולשנות.

אלא, שמעבר לרצון לשינויים קטנים או גדולים, תצטרכו להפעיל את מלוא חושיכם ולהטיל את מלוא כובד משקלכם על הרצונות הללו כדי שהדברים יתממשו. וזאת מכוון שהתקופה החדשה אמורה לדהור קדימה אל שנת 2012 על כל המשתמע מכך.

אלו אשר ישנסו מותניים, יזהו את הצורך בשינוי וטרנספורמציה ויעשו את דרכם אל האלוהות הפנימית בכל דרך אפשרית, הם גם אלו שהמעבר לקראת התקופה החדשה, בסופו של דבר, יהיה להם קל. הם ירכשו את אותן הבנות פנימיות, את אותם מעגלים פנימיים, את אותם תדרים קלילים ואת אותם חיבורים עם חלקי הרוח האפשריים הנוספים, שיאפשרו להם להמשיך הלאה ממעופה של הציפור ולא ממקום מהלכיו של הדוב.

המעבר אל הקלילות המתבקשת יעבור דרך השקעת זמן, מאמץ ואנרגיה ואל לכם לרפות את ידיכם, אלא לשנס מותנים. ולדעת, כי חודש זה והשלושה שיבואו אחריו הם החודשים בהם אתם תיבנו לכם את התבניות החדשות שלכם.

תהיו עושים מה שאתם יודעים כדי להפיץ את הדברים בקרב כל מי שיכול לקרוא אותם, לא נדרשת מכם עבודה רבה מידי, העלו את הדברים לאינטרנט, שתפו בפייסבוק ותהיו מוציאים את הדברים לאור ברשתות החברתיות המוכרות לכם, אתם תעשו שירות גדול לכל מי שמכיר אתכם ולכל מי שקורא את הדברים.

אני יהוה.