עד אשר יצא עשן לבן

אנוכי יהווה,

והפעם אני לבד מבקש לשאת דברים, בתור מי שהיה מושל כל הארץ. לחלק מכם כל כך קשה לקבל את העובדה שאלוהויות נעות הלאה עם התפקידים המתרחבים שלהן, כמו שאתם נעים מתפקיד לתפקיד, כפי שעושים שרים, ראשי ממשלות ונשיאים…

בארצכם עומד להבחר נשיא חדש לא? האם הדבר נראה לכם מוזר, שנשיא כה אהוב, מכובד ומקובל ינוע הלאה מתפקידו?  (הכוונה לשמעון פרס, ליאורה). הוא הצליח להשיג קונצנזוס…הוא חכם, הוא בעל ראיה מרחבית, מעמיקה, הוא יודע לומר את הדבר הנכון במקום הנכון והרבה אנשים חשים תחושת ידיעת דרך כשהוא פונה לעם ואומר את דברו.

הוא נשיא נאמן לעמו בליבו ובפיו, והתפקיד ממש תפור עליו…אך הוא ינוע הלאה מפני שמחכים לו תפקידים, שמסכמים יכולות שלו וכיווני מחשבה לכלל דרך אינטגרטיבית.

אלוהויות עושות דבר דומה. אני נעתי ממקומי כבר לפני שנתיים. הפתקים בכותל עדיין נושאים את שמי, ואני עדיין שומע אתכם, מפני שלבבכם מורכב מאנרגיה שאני הענקתי לכם. כל רטט נשמתי שפועם ומפעים את לבכם שייך אלי, אז איך לא אשמע אתכם?

כל פעם שאתם מבקשים בקשה, ובכל פעם שכואב ואתם צועקים צעקה, בכל פעם שאתם רוטנים, זועפים או לא מבינים… כמו חץ שלוח מקשת יוצא מאנרגית הנשמה שלכם אל ליבי שלי. והחיצים, לפעמים מכאיבים לי, לפעמים משעשעים אותי. לפעמים אתם אוהבים אותי ומפנים אלי מכל טוב הארץ. אני מתייצב הפעם כדי להבהיר כיוונים חדשים.

נבקש מכם כי תאזינו בתשומת לב, כי לא תערפלו את המידע לא תערסלו ותפרשו אחרת אלא תתנו לו לשטוף אתכם, וראו אם אתם יכולים להפסיק להיות עם קשה עורף, ולמלא ברכות את החדרים הפנויים בליבכם, כדי שתוכלו להצטרף אל המהלכים שקשורים אליכם כעם.

עם של בחירה, עם של סגולה, עם של השתלשלות הסטורית נשמתית יוצאת מגדר הרגיל, שכאשר מגיע הוא לשלב מיוחד במינו- תפקידיו מתרחבים אף הם והופכים חשובים מתמיד.

ראו, אני פה לאמר לכם כי תמיד היו העיניים נשואות אליכם, הגם כי אתם הרגשתם לעיתים כמו "מכפלה" פעם הרגשתם עם נבחר ומן הצד השני כמו הכבשה השחורה של העולם.

הרגשתם את הטוב שנחת עליכם במדבר, את ייחודיות הקשר שלכם עם האלוהות, את הארץ הנבחרת, את ספר התנ"ך ואת ארון הקודש. את ירושלים של מעלה ושל מטה ואת החומות שהקיפו עיר עתיקה, וכעת לצערי מקיפות גם את ליבכם, כאילו אין אתם מסכימים לגלות את קודש הקודשים שבתוככם ולחלוק אותו עם השאר.

לכן אני כאן, יקירי, כדי לנפץ חומות, מפני שהגיע הזמן שתתרככו, ותבינו שהמהלכים החדשים בעולם זקוקים לכם יותר מתמיד ואתם לצערי עסוקים במגננה.

עליכם לזהות את הדרך החדשה, כי דברים השתנו ואתם אינכם בסכנה קיומית- לא עוד.

לא אמרנו כך בפעם האחרונה שאיימו עליכם בפצצה גרעינית. אמרנו לכם להמתין. אמרנו לכם לא לתמוך בפעולה צבאית, ואכן שיתוף הפעולה התודעתי שלכם יצר מצב שבו אי אפשר היה, בניגוד לדעת עם ועולם לצאת כנגד אותה מדינה אשר, מפתחת כביכול נשק גרעיני.

עכשיו אנו באים לומר לכם כי הסכנה אינה קיימת עוד מפני ששם באיראן, מתחוללים שינויי תודעה עמוקים מאוד, שאינם באים עדיין לידי ביטוי במלל שפתים או במעשים צרופים. אך אתם יכולים לבחור אם להאמין לנו או לא.

מה עוד עלינו לעשות כדי שתבינו כי מעולם לא הפסקנו לדבר אליכם דרך שליחים? שוב לוחות ברית נשברים או סנה בוער באש שאננו אוכל?

הרי תחזיותינו מתממשות: כל מי שהפך לתלמידו של הקוסמוס רואה נפלאות. רואה את המידע המדוייק לגביו, רואה את חייו משתנים, כאילו מישהו קורא אתכם בכל לבבו ומתוך לבבכם. ואתם ממשיכים להיות קטני אמונה, ממשיכים לא להאמין כי אנו מזהירים אתכם כשישנן סכנות, כפי שהזהרנו אתכם לפני רעידת אדמה שהתקימה ב2012.

נכון, אי אפשר היה לדעת אם תצליחו למתן את עצמתה, אך הרעידה התקיימה. גם היום לא נוכל לומר לכם במדוייק לאן תפנו. מדוע?

ככל שהתקופות היו קדומות יותר כך החומר היה דחוס וצפוף יותר ומעבר הרוח דרכו היה קשה ואיטי. התנאים ביקום ובארץ היו אחרים ולכוחות יקום כולל אנרגיות אלוהיות הסובבים אתכם, היתה יכולת השפעה ברורה יותר על האופן שעתיד מתמצק והופך להווה.

בדיוק כפי שלהוריכם יש יכולת השפעה גדולה על חייכם כשאתם צעירים, וניתן לעצב אתכם על פי מודלים מסוימים. יכלתכם ליצור דרך חדשה כולל כלים לנהוג בה בצעירותכם מוגבלת, זהו משהו שמתפתח עם הזמן.

יחד עימכם נעים אנו בשבילי הזמן. החומר הפך מרווח יותר, האופן שבו חלקיקים נקשרים זה לזה השתנה: מרווח האתר בין המולקולות השונות מתרחב והולך בהתאם לטיב האנרגיה שאתם סופגים מן היקום.

כשהפלנטה שלכם יוצרת את המעקבים שלה עם פלנטות אחרות, היא קולטת ופולטת אנרגיה כל העת ויוצרת היבטים הרמוניים ודיסהרמוניים עם הסביבה. כך היא יוצרת את האינטראקציה והאינטגרציה הנכונה לה וסוללת את דרכה במשותף.

בכל פעם אנו מתאימים בעבורכם את ריקוד האלקטרונים הנכון, שיתמוך בכוונות המשותפות שלנו, ושיאפשר לכם לעשות את שהוסכם.

החומר כעת מרווח מאוד. איך אם יודעים?  ראו כמה תודעות מצטרפות ונקשרות אל היקום, ומשוחחות עם אנרגיות קוסמיות . הדרך אינה קלה ופשוטה יותר היום? האם האינטואציה שלכם אינה זמינה ופעילה יותר אצלכם?  האם לא יותר ויותר אנשים נוהים ומחפשים אחר החיבור שלהם לאלוהי, לרחב ולגדול, ולא משנה אם בדמות דת ומסורת או בדרך רוחנית אוניברסלית כלשהי, שאין לה מנהיג אחד או דת צרופה, מלבד האמונות שבלב?

האם אינכם ערים לתהליכים הללו? הדבר אומר שהרוח שבכם, כולכם, הצליחה במהלכיה, והיא מרווחת את פרודות החומר הצפוף. משמעות הדבר היא כי ההשפעה שלנו על מה שיתמצק כ"עתיד" פוחתת, והדבר מסב לנו קורת רוח, מפני שזה אומר שאתם התפתחתם, ורוחכם שלכם מנהלת שיח ושיג איתנו.  היא זו שלומדת לשלוט בחומר: במערכות גופכם, באיזון בין שכל ורגש ובין אישיות ונשמה.

האופן שבו אתם קוראים את המציאות שלכם ומשתלבים בה, יודעים מה למתן ומה להעצים . כל אלו היבטים רוחניים ואתם מצליחים בהם מאוד.

 בפעימת שיא זו ,שבה הפלנטה מתעלה ומצויה במצג אידאלי להיות יותר משפיעה ומותירת חותם על חברותיה שסביבה, ומשתפר ההיזון החוזר עימנו ,האלוהויות המשפיעות, כל אלו מצויים בסימן שאלה כשאתם עדיין מצויים בספק.

כשאתם לא מחליטים ללכת אחר המנהיגות הפנימית שלכם שאומרת לכם, כן! זהו זה. אתם חלק מהיקום אתם משתייכים ושותפים.

מי שמרגיש כי מה שמואר בשבילו מואר גם בתוכו ישמע גם את זה: אתם חיבים לנהל את הענינים המדיניים שלכם באופן נכון יותר, מפני שהזמן בשל כעת. אתם צריכים לדאוג לכך שמנהיגיכם שומעים ומאזינים לכם, ומה שאתם מבקשים מכורח תפקידכם המתרחבים הוא להיות אלו שמובילים את השלום העולמי.

זהו מהלך שכרגע נשמע כמו מס שפתיים, מחשבה…תפילה…חלומות באספמיה.

אצל רבים מכם היאוש מחלחל באצבעות הידיים ,בתאי הגוף שלא לדבר על חשבון הבנק. אני מתיצב כעת כדי לומר לכם כי עברתם שלב חשוב בהתעוררות שלכם אך כעת הגיע שלב שני ויש חלון הזדמנויות זמני.

יש מצב שאם תתיצבו, ותקראו בכל דרך להגיע לשיוויון הזדמנויות במו"מ שאתם מנהלים עם השכנים שלכם, תיווצר עוד פריצת דרך.

אתם שוב נרדמתם ושוב אתם נותנים למנהיגים שלכם להחליט מתי המו"מ יתחדש או יפסק. אתם יודעים שעליכם להיות פעילים יותר.

עם דורש שלום יעמוד על הרגלים האחוריות שלו ויצעק לא עוד!!

צר לנו, אך אתם לא צועקים מספיק. ואנו יודעים שקולות אלו אינם פופולאריים. הקריאה הזו אינה מסבה לכם קורת רוח. אתם אוהבים יותר לשמוע על אהבת הלב על סגירתן של קרמות וכל מה שדורש מכם התעסקות פרטית ואישית. כשמבקשים מכם לצאת מן העור הפרטי שלכם, לשלב ידיים ולדרוש את השלום שלכם- אתם מתקשים.

התפקיד שלכם כעם רודף שלום הוא חזק ואימתני יותר מתמיד. עמי העולם עסוקים בשלהם, למרות הרצון המשותף לנוע מהפאזה המפולגת והאלימה אל אחדות ושלימות הרמונית.

ברמה האישית מעטים נרתמים לחזון הזה ומתרגמים אותו לפעולה.

הרי את יציאת מצרים שלכם לומדים בכל מקום.  את ארון הקודש מכירים כולם, כך גם את האלוהים שבחר בכם, כדי שתשתמשו בסגולה שלכם לרפא את העולם. את ירושלים שלכם מכירים בכל מקום וגם את העקשנות שלכם, ואת הצורך שלכם להשאר מבודדים, כדי שאי אפשר יהיה להכחיש כמה סבלתם, וכמה אתם משלמים מחיר על הצורך להשאר מוגנים.

אנו אומרים לכם באופן ברור: התקופה החדשה שנפתחה עכשיו אננה מעמידה אתכם יותר בסכנה. הסכנה היא שלא תדעו לזהות את חלון ההזדמנויות, לשלב ידיים ולדרוש שמנהיגכם ישבו עד אשר יצא עשן לבן. זכרו את דברי: עד אשר יצא עשן לבן.

אנו מעולם לא אמרנו כי מה ששניתן לכם כארץ מורשת חייב להשאר כך סנטימטר אחר סנטימטר.

אנו מעולם לא אמרנו כי האלוהות וקשריה עימכם הם מושגים שאינם משתנים עם הזמן: מתרחבים, מתגמשים ומתאימים את עצמם לרוח הזמנים. אנו מעולם לא אמרנו, שלא תוכלו להכיר אותנו מקרוב, וכי ניוותר מרוחקים ובלתי מושגים…כי מה שאתם סבורים כי הוא האלוהים, חוקותיו ומצוותיו, לא יקבל מעידן לעידן צוויון אחר.

לפיכך: אלו הם חוקותי ואלו הן מצוותי.

מי מכם שהדברים נוגעים לליבו, לשכלו ולנשמתו, יעשה פעולה כלשהי של הרחבה, הקשורה במסר זה.

זהו השלב הראשון שלנו ביחד בעת הנוכחית –  עד אשר יצא עשן לבן.

אנוכי יהווה.