עליכם להיזכר בסיפור נפילתה של יריחו- ולהפיל ממשלה זו

אנחנו שש אלוהויות

 בימים הנוכחיים- המצב הכלכלי מטריד את בני העם: הימים ימים של המחאה חברתית מתחזקת, ותשומת לב  רבה ל"זוג המלכותי" (נתניהו).  ואנו כפי שהבטחנו, נמשיך להדריך אתכם כיצד לשפר את המצב, וכבר אמרנו כי לא תתרסקו.

 לאן אתם הולכים?       הבחירות האחרונות, כפי שאמרנו, לא יצרו קונצנזוס רחב מספיק הן, היוו תשתית לצורך המשכה של המחאה, של התרועה הרמה, והמשך התעוררות הלבבות.  בעיקר לב אלו, שיודעים בתוכם כי החשו הם בבחירות האחרונות, כי חששו להנגיש עצמם ולצאת אל הציבור, כמי שיכולים להירתם לפעילות פוליטית מסוג אחר…

כל זה קורם עור וגידים עכשיו כדי שתוכלו לראות קולות חדשים ,שמקורם אינו במנכ"לים או בגנראלים, אלא קולות שישתפו פעולה :בין צעירים לוותיקים, בין נשים לגברים, יסיטו את המהלכים הנוכחיים הצידה, ויבקשו מכולכם לתת אמון מחודש באמצעות בחירות חדשות.

 ואתם תתבוננו כלא מאמינים ותשאלו-  מאין נשיג את המשאבים הכספיים כדי לממן מערכת בחירות נוספת? ומאין נשאב את הכוח והאומץ כדי לעבור שוב את מהלך הרכבתה של קואליציה על כל הכרוך בכך…?

 ואנו נזכיר לכם דבר אחד בלבד: את הכניסה לארץ כנען.  נזכיר לכם את קול התרועה הגדולה ואת נפילתן של חומות יריחו. גם אז נדרשה התגייסות תודעתית עצומה כדי להפיל את מה ש"כאילו הגן" על עיר,  אך בעבורכם חסם את הכניסה לארץ מובטחת.

 יריחו אינה רק עיר קדומה מוגנת, שאת חומותיה הפלתם כדי לכבוש.  עליכם לחזור ולהיזכר בסיפור נפילתה של יריחו כדי שתבינו, שיש לכם את היכולת לקרוא תרועה רמה. משאתם משלבים ידיים, ותודעתכם מחוברת ואיתנה, קריאתכם תיענה, ולא רק מכיון שהיא אנושית, חזקה ומושחזת, אלא מכיון שכתובה היא כבר בדברי ימיכם – כי עליכם להפיל ממשלה זו שכביכול מגנה עליכם, ולעבור בפתח שיפתח לכם, כדי שתוכלו להקים את המנהיגות שתוביל אתכם למקום הנכון.

 הדבר יקרה בשנתיים הקרובות כדי שתצליחו להעלות בעצמכם את סף התודעה שלכם ואת הרטט הנכון שמאפיין ארץ מובילה וסוללת דרך לתודעות אחרות.

 אין לכם ברירה אלא להמשיך ולמחות בקול תרועה רמה!

אין לכם ברירה אלא להחצין ולספר, לכתוב ולהפיץ!

אין לכם ברירה אלא לחפש בכל החשבונות, במחשכים, בתיקים הסגורים ,בכל מה שלא רוצים להראות לכם!

 אין לכם אלא לדעת כי הזוג הזה ילך לביתו יחד עם אנשי פוליטיקה נוספים, לא רק מפני שהוצאותיהם מופרכות, אלא מפני שקיימים עוד סודות פוליטיים-פיננסים שאתם עוד לא יודעים. יש עוד סודות שטרם נחשפו וההסכמה הפלנטרית והארצית אומרת שכדי שיצאו הסודות עליכם לצעוק עוד!

עליכם להרים עוד קולות ולדרוש ולמצוא את האנשים, שיתגלו ויחקרו בעבורכם ,עד אשר הסודות האמיתיים יצאו החוצה, ותוכלו אחר כבוד וללא מאמץ לשחרר חלק מהמנהיגות הנוכחית לדרכה, מה שיאפשר לכם בחירות נכונות ואחראיות.

 הבחירות האחרונות היו מהלך חלקי, ואנו שוחחנו עמכם על כך. אמרנו לכם כי הדבר אינו מספיק כדי להפוך הפיכה שלמה ואף הבטחנו כי נמשיך להדריך אתכם ואת זאת אנו עושים עכשיו.

חפשו בכל דרך את הסודות שמסתירים מכם: מדובר בכספים גדולים מאוד שקבוצות תומכות שלטון מחזיקות מאחורי גבכם ,קושרות קשר עם מנהלי שלטון וקשר השתיקה הוא חזק ואימתני.

 בדיוק כפי שסודות אלוהיים מתגלים עכשיו, גם סודות מדיניים מתגלים, אך עליכם לעשות את העבודה- לא נוכל לעשות זאת בעבורכם. עליכם לגלות את אלו שיעזרו לכם לחשוף את הדברים, ואז עליכם לא להסס, לא להרשות לאף הסבר או התנצלות לבוא ולומר כי "בסך הכל רצו להגן עליכם..רצו לשים "בצד" כדי לשמור עתודה לשעת הדחק, ירצו לספר לכם, כי שמרו עליכם כמו שהורים שומרים על ילדים שלא יודעים עדיין לנתב את עצמם"…יגידו לכם ש"אתם צריכים להמשיך ולבטוח באלו שערכו את המהלכים הללו" אך אתם לא תשתקו עוד!

 אתם לא תאמינו עוד אלא תרצו לוודא שאכן פסה המלכות מארצכם, ותרצו לראות את אבני הכתר מושבות אליכם אחת אחת. אתם תרצו לראות את שלמה המלך מסתובב בשוק כאחד האדם ..את כל זאת תרצו לראות ולא תנוחו…

 רמזנו די- צאו לדרך.